Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с датчика на разпределителния вал

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с датчика на разпределителния вал

    Моля за помощ, относно следния проблем:
    От два месеца имам Алфа 147 1.6 ТС, 120к.с. и преди седмица по време на движение ми светна лампата на чека. На диагностика показа грешка: Camshaft position sensor, което означавало датчик на разпределителния вал, последва смяна с нов на марката EPS и точно след четири дни отново светна лампата на чека. Тогава на диагностиката отново ми показа грешка Camshaft ..., но с допълнение Book1 or Single ... Тогава направих диагностика и в др. сервиз, където ми казаха, че трябвало да си сменя компютъра, централната електроника и алармата на колата. На мен ми прозвуча като: Купи си друга кола и то не Алфа. Проблема бил, че към датчика постъпвало напрежение от 4,3 -5 волта след като колата се загаси. Измериха ми го пред мен и около минута след като загасих колата на буксата, която е свързана с кабел от компа показваше напрежение 4,3 волта. МОЛЯ за компетентни мнения по проблема. Ако все пак няма др.решение, с талона в КАТ-Варна и я бракувам.

  • #2
    Първоначално публикувано от vlady1sk Покажи съобщение
    Моля за помощ, относно следния проблем:
    От два месеца имам Алфа 147 1.6 ТС, 120к.с. и преди седмица по време на движение ми светна лампата на чека. На диагностика показа грешка: Camshaft position sensor, което означавало датчик на разпределителния вал, последва смяна с нов на марката EPS и точно след четири дни отново светна лампата на чека. Тогава на диагностиката отново ми показа грешка Camshaft ..., но с допълнение Book1 or Single ... Тогава направих диагностика и в др. сервиз, където ми казаха, че трябвало да си сменя компютъра, централната електроника и алармата на колата. На мен ми прозвуча като: Купи си друга кола и то не Алфа. Проблема бил, че към датчика постъпвало напрежение от 4,3 -5 волта след като колата се загаси. Измериха ми го пред мен и около минута след като загасих колата на буксата, която е свързана с кабел от компа показваше напрежение 4,3 волта. МОЛЯ за компетентни мнения по проблема. Ако все пак няма др.решение, с талона в КАТ-Варна и я бракувам.
    Обслужва ли колата колега, смени ли и ангренажа, и ако е да къде?
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Да, сменил съм всичко - ремък и ролки, в сервиз със специални инструменти.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от vlady1sk Покажи съобщение
        Да, сменил съм всичко - ремък и ролки, в сервиз със специални инструменти.
        Значи вариантите да заковава тая грешка са: от не добре зацепена кола, от прецакано изпускателно колело, от самия датчик, нищо не пречи и новия да е фира,а може и наистина да има някъв яд с ЕКУ то.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment

        Working...
        X