Моля за помощ, относно следния проблем:
От два месеца имам Алфа 147 1.6 ТС, 120к.с. и преди седмица по време на движение ми светна лампата на чека. На диагностика показа грешка: Camshaft position sensor, което означавало датчик на разпределителния вал, последва смяна с нов на марката EPS и точно след четири дни отново светна лампата на чека. Тогава на диагностиката отново ми показа грешка Camshaft ..., но с допълнение Book1 or Single ... Тогава направих диагностика и в др. сервиз, където ми казаха, че трябвало да си сменя компютъра, централната електроника и алармата на колата. На мен ми прозвуча като: Купи си друга кола и то не Алфа. Проблема бил, че към датчика постъпвало напрежение от 4,3 -5 волта след като колата се загаси. Измериха ми го пред мен и около минута след като загасих колата на буксата, която е свързана с кабел от компа показваше напрежение 4,3 волта. МОЛЯ за компетентни мнения по проблема. Ако все пак няма др.решение, с талона в КАТ-Варна и я бракувам.
От два месеца имам Алфа 147 1.6 ТС, 120к.с. и преди седмица по време на движение ми светна лампата на чека. На диагностика показа грешка: Camshaft position sensor, което означавало датчик на разпределителния вал, последва смяна с нов на марката EPS и точно след четири дни отново светна лампата на чека. Тогава на диагностиката отново ми показа грешка Camshaft ..., но с допълнение Book1 or Single ... Тогава направих диагностика и в др. сервиз, където ми казаха, че трябвало да си сменя компютъра, централната електроника и алармата на колата. На мен ми прозвуча като: Купи си друга кола и то не Алфа. Проблема бил, че към датчика постъпвало напрежение от 4,3 -5 волта след като колата се загаси. Измериха ми го пред мен и около минута след като загасих колата на буксата, която е свързана с кабел от компа показваше напрежение 4,3 волта. МОЛЯ за компетентни мнения по проблема. Ако все пак няма др.решение, с талона в КАТ-Варна и я бракувам.
Comment